סדנת אסרטיביות ארגונית
אסרטיביות בארגון
**מה עושים כשיחידות שונות בארגון מתנהלות ברמת אסרטיביות שונה?
**איך ההבדלים הללו משפיעים על הממשקים הבין-מחלקתיים?
**עד כמה העובדים שלך מתנהלים מול לקוחות וספקים בדרך אסרטיבית?
**מה עושה מנהל/ת למול צוות שלא מצליח להשיג את המטרות שלו?
מטרת התהליך "אסרטיביות ארגונית":
**לסייע לשיפור אסרטיביות בממשקים בין היחידות.
**לסייע לעובדים לבחון את התנהגותם כהשתקפות של קבוצתם.
**לתת לעובדים ולמנהלים כלים לשפר את הצלחת היחידה וזאת מבלי לפגוע באנשים וביחידות אחרות בארגון.
**הכל מתחיל ברצון לשפר תהליכים בארגון ומסתיים במקום שבו מנהלים רוצים להגיע אליו – כל ארגון והיחודיות שלו.
אסרטיביות ארגונית - היא סדנא ייחודית: מהנה, מעשירה ומגבירה מודעות להשגת מטרות ברמה המקצועית, הצוותית ואף אסרטיביות כלל ארגונית. הצוות רוכש כלים תוך דיון מרתק בנושא וכל עובד מקבל משוב על איך הוא נתפס על ידי חבריו לצוות. הסדנא מאפשרת לכל מנהל או מנהל משאבי אנוש להתחיל בתהליך שיפור וקידום אצלו/ה בארגון.
השגת המטרות שלך מבלי לפגוע בזולת - זהו הנושא המרכזי.להזמנת הסדנא - התקשר/י עכשיו: 03-6350100, 054-7653171או השאר/י פרטים בטופס למטה ונחזור אליך בהקדם. |
||||
|
תחומים שהסדנא כבר עזרה לשפר בהצלחה:
**שיפור התנהלות של עובדים אחד מול השני ומול לקוחות וספקים - השגת המטרות מבלי לפגוע בזולת.
**התמודדות עם פערי תרבות בעבודה מול מדינות אחרות - מהו הגבול בין אסרטיביות לאגרסיביות? (הייטק, אנשי מכירות ועוד).
**יחידת מכירות מול יחידות מקצועיות כגון: משאבי אנוש, פיתוח או כספים - פערים ברמת האסרטיביות בארגון ודרכי התמודדות.
_____________________________
לחזרה לנושא סדנאות לעובדים
לעזרתך: טיפים לבחירת סדנת מנהלים מוצלחת